Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

top ελληνικά ερωτικά τραγούδια

Top Ελληνικά ερωτικά τραγούδια 

περισσότερα εδώ!

Θέση
Τίτλος τραγουδιού Καλλιτέχνης
1
Δώδεκα Άννα Βίσση
2
Να μ'αγαπάς Παύλος Σιδηρόπουλος
3
Όλα σε θυμίζουν Χάρις Αλεξίου
4
Θα κλείσω τα μάτια Βίκυ Μοσχολιού
5
Να με προσέχεις Νίκος Πορτοκάλογλου
6
Το καλοκαιράκι Φατμέ
7
Το πάρτυ Μιχάλης Χατζηγιάννης
8
Αν είσαι αγάπη Γιάννης Πλουτάρχος
9
Πως να γίνουμε ξένοι Γιάννης Πάριος
10
Τόσα Γράμματα Γιάννης Πάριος
11
Το αγαλμα Γιάννης Πουλόπουλος
12
Αν μου τηλεφωνούσες Μιχάλης Χατζηγιάννης
13
Ο άγγελός μου Άλκιστις Πρωτοψάλτη
14
Αγάπα με Γιάννης Πουλόπουλος
15
Το κύμα Χάρις Αλεξίου
16
Όλα τα αγαπώ Νότης Σφακιανακης
17
Δεν ξέρω πόσο σ'αγαπώ Βίκη Μοσχολιού
18
Έπαψες αγάπη να θυμίζεις Πυξ Λαξ
19
Αν είναι η αγάπη αμαρτία Τζένη Βάνου
20
Αχ κορίτσι μου Γιάννης Πλούταρχος
21
Καρδιά μου μην ανησυχεις Αντώνης Ρέμος
22
Ερωτά μου δυνατέ Σταμάτης Γονίδης
23
Φως μου Νότης Σφακιανακης
24
Θέλω να σε ξαναδώ Νότης Σφακιανακης
25
Δεν είσαι έρωτας εσύ 2002GR
26
Και δεν μπορώ Νότης Σφακιανάκης
27
Εγώ για σένα Ραλλία
28
Θυσία Άντζελα Δημητρίου
29
Θάλασσα μου σκοτεινή Νίκος Πορτοκάλογλου
30
Παλιόκαιρος Πασχάλης Τερζής
31
Εδώ να μείνεις Ελευθερία Αρβανιτάκη
32
Το φιλαράκι Σοφία Βόσσου
33
Που είναι η αγάπη Μιχάλης Χατζηγιάννης
34
Μη με ονειρευτείς Μιχάλης Χατζηγιάννης
35
Μόνο ποτέ δεν θα σ' αφήσω Ευριδίκη-Ζιώγαλας
36
Ποιος να συγκριθεί μαζί σου Γιάννης Πάριος
37
Τι ήμουνα για σένανε Αντώνης Ρέμος
38
Ο τελευταίος χορός Άννα Βίσση-Νίκος Καρβέλας
39
Θυμάμαι όσα είχες πει Δέσποινα Ολυμπίου
40
Πανσέληνος Χάρις Αλεξίου
41
Πόσο σε θέλω Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
42
Σ' έχω ερωτευτεί Σάκης Ρουβάς
43
Μη γυρίσεις Αφοί Κατσιμίχα
44
Φωτοβολίδα Ορφέας Περίδης
45
Αν μου τηλεφωνούσες Μιχάλης Χατζηγιάννης
46
Το κοριτσάκι σου Δέσπονα Βανδή
47
Το τσιγάρο Γιάννης Κότσιρας
48
Απόψε Γιάννης Πάριος
49
Πόσες φορές Στέλιος Ρόκκος
50
Η πρώτη μας φορά Γιάννης Κότσιρας                         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου